Logo Yazılım ve OYDER’den dijital dönüşüm iş birliği
Logo Yazılım, otomotiv bölümü yetkili satıcılarının iş süreçlerinin dijitalleşmesine destek olmak için OYDER ile iş birliği yapıyor. Bu kapsamda OYDER üyesi kuruluşlar, Logo Yazılım’ın geniş çözüm portföyüne avantajlı fırsatlarla ulaşmakta ve danışmanlık hizmetlerinden yararlanmaktadır.
Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan otomotiv sektörünün önde gelen paydaşlarından biri olan OYDER üyeleri, Logo Yazılım’ın avantajlı çözümleriyle buluşuyor. OYDER ile iş birliği kapsamında Logo Yazılım, Otomotiv Geliştirme Projesi ile yetkili satıcıların dijital dönüşüm süreçlerine analiz ve servisleriyle katkı sağlayacak.
Üyeler, Logo Yazılım’ın analiz modülleri ile servis, yedek parça süreçleri, yeni araç ve 2. el araç yönetimi, genel muhasebe, finans, insan kaynakları ve bordro yönetimlerini tek platform üzerinden yüksek verimlilikle yönetebilecek. Ayrıca yetkili satıcıların gelişim alanlarına yönelik webinarlar düzenlenecektir.
Logo Yazılım Türkiye Genel Müdürü Akın Sertcan, OYDER ile gerçekleştirilen stratejik işbirliğinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, “Otomotiv, çevik yapısı ve teknolojiye hızlı uyum sağlama yeteneği ile genel ekonomide olduğu gibi dijitalleşmede de lider sektörler arasında yer alıyor. Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılım markası Logo Yazılım olarak mikrodan makroya her segmentteki tüm işletmelerin dijital dönüşümüne eşlik ediyoruz. Vereceğimiz danışmanlık ile her bir yetkili satıcımızın dijital dönüşüm alanında gelişimine katkıda bulunarak otomotiv branşındaki ayak izimizi büyüteceğiz.”
OYDER Lideri Dr. Kemal Altuğ Erciş, “Dijitalleşme çağımızın en önemli değişim konularından biri. Yetkili satıcılar olarak yeni dünya düzeninin vazgeçilmezi olan dijitalleşmeye büyük önem veriyoruz. OYDER olarak bu önemli konuda üyelerimize destek olmak için alanının en iyilerinden Logo Yazılım ile dijitalleşmeye öncülük etmekten mutluluk duyuyoruz. Logo Yazılım ile yaptığımız iş birliğinin tüm üyelerimize fayda sağlayacağına inanıyoruz.”
Logo Yazılım ile yapılan iş birliği, kullanıcı alışkanlıklarına göre tasarlanan kullanıcı dostu arayüzleri ile OYDER üyelerine operasyonlarının her adımında birçok kolaylık sunuyor.
uçtan uca yönetim – Şirketler tüm süreçlerini izleyebilirken; ERP, insan kaynakları ve e-Çözüm gereksinimleri ile uçtan uca süreçleri yönetebilir.
Fiyat ve kampanya yönetimi– Tüm fiyatlar ve kampanyalar sisteme tanımlanarak hatalı fiyatlamaların önüne geçilir ve fiyat teklifleri kayıt altına alınır.
Müşteri ilişkileri yönetimi– Müşterilerin tüm istek ve şikayetleri tutularak potansiyel müşterilerin teklif ve fırsat süreçleri incelenebilir.
otomatik süreçler– Manuel süreçlerin otomatikleştirilmesi ile kavram yanılgılarının önüne geçilmekte ve kişiye bağlı olmadan faaliyetlere devam edilebilmektedir.
Web tabanlı ve taşınabilir çözümler– Zaman ve mekandan bağımsız olarak iş sürekliliği sağlanabilir.
Anlık envanter takibi– Stoklar anlık olarak takip edilir ve mal girişinden sevkiyata kadar tüm depo süreçleri yönetilebilir.
Anında raporlama– İstenilen raporlar için uzun zaman harcamadan tüm bilgilere anında ulaşılabilir.
Mevzuata hızlı uyum– Kullanılacak sistemler sayesinde otomotiv departmanı için değişen yasal düzenlemelere hızlı bir şekilde uyum sağlamak mümkündür.
Çoklu marka ve şube yönetimi– Satışı yapılan tüm markalar ve tüm şubeler aktif olarak yönetilebilir.
Onay yönetimi –Onay süreçleri oluşturularak akıllı telefon üzerinden takip yapılabilmektedir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı